Julbakning



Jaha, idag slutade älskling skolan kl: 11,00 och nu har han jullov :D Han kom såklart direkt hem till mig, och vi satte igång att städa lite åt mina föräldrar, sedan bakade vi alla julgodis, och jag skulle såklart göra mina vaniljdrömmar till julafton :p haha. Sedan har jag ringt till Erika och frågat om det blir något i helgen och japp, vi ska hem till Erika & Jimmy imorgon. Trevligt :) Nu är mamma och pappa ute och köper julgran, och vi håller just på att sätta upp alla jultomtar :D hihi. Åh, det är ju bara såå mysigt nu när det närmar sig julafton allt mer, bara 5 dagar kvar och sedan så på söndag är det "bara" 2 månader tills BF :O :D Jag tycker det är låångt med 2 månader, men men, vi väntar ju som sagt på dig älskade bebis och du får komma när du vill <3 Vi älskar dig högst av allt och alla baby.

Pusspuss / E och Bebbe <3

Graviditets vecka: 31

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0