Hemma hos älskling

( Bild gjord av min S <3 )


Tjosan allesammans :)
Just nu sitter jag hemma hos min älskling, men han har somnat, så jag passar på att blogga lite nu när jag inte har något annat för mig. Sitter även och checkar in Simpsons på tv:n lite emellanåt :p Jaja, vi gck inte och la oss förränns våra gäster gick hem igår, runt kl: 2,00 och jag hade en jobbig halsbränna, och mådde fruktansvärt illa så vi satt uppe lite och pratade, sedan mådde jag lite bättre så jag kunde somna gott jämte min älskade pojkvän :) nu är det bara denna veckan,, sedan har lillebror och älskling jullov :D så himla skönt! såhär ser min vecka ungefär ut, som jag hoppas iaf -

måndag - baka julgodis hos mormor&morfar, sedan äter familjen middag där
tisdag - ska till Barnmorskan
onsdag - hem till älskling
torsdag - julmiddag på mormors dagis, även lite julklappshandling tror jag
fredag - jullov och vi ska då baka julgodis hemma med familjen

( om det nu blir som man tänkt sig, vilket jag hoppas! )

sedan ikväll så är det ju "The secret life of the amercian teenager" som jag följer.
och "andra avenyn" med, kom jag just på.

__________

Någon som har förslag på vad jag kan ge min pojkvän i julklapp? snälla kom med förslag....
Jag är så dålig på fantasi, tyvärr:/


ska kila, uppdaterar nog senare ikväll :)
ha det bra folket / E och Bebis <3

Graviditets vecka: 31

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0