Helgen som varit

Fredags/Lördags:
Japp, tänkte skriva lite om helgen, hur den varit här hos oss
I fredags så gjorde vi inte allt för mycket, bakade lite julgodis
Sedan satte vi upp granen och klädde den och lite annat...
Åt bl.a kina mat, mumma* I lördags så åkte vi hem till Erika & Jimmy
När vi kom dit så var vi sugna på godis så killarna gick till Maxi för att köpa godis,
dom skulle då ta en genväg men kom vilse... Jag och Erika trodde dom skulle vara framme
för längesedan så vi började med maten, men dom tog 1&½ timme på sig så. Haha :p
Men sedan fick vi både mat i magen och även massa godis :) haha. Mycket trevligt kväll!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Söndags:
Erika messade vid 10,30 om dom kunde komma vid 12,00 tiden och då blev det fart på både mig och S
Så vi for upp ur sängen, haha xD Och började till att storstäda hela mitt rum, bestämde vad vi skulle
bjuda dom på för mat till kvällen, sedan när det kommer gäster vill jag alltid bjuda på något
MEN vi hade ju inget gott hemma:/ Så jag fick för mig att baka muffins, så dom stod i ugnen
när Erika, Jimmy och Miliam kom :) haha. Sedan på kvällen hyrde vi film - " Arn " eller något sånt ?
Och en annan, som jag inte minns namnet på, skit dålig var den iaf... och efter halva filmen så stängdes
den bara av, så vi kunde inte se mer :S hmm... aja! " Arn " var iaf skit bra verkligen :D yesbox!
Igårkväll fick jag även mega ont i min rygg :| hha, märks att det inte är så lång tid kvar av graviditeten nu :)
Så älskling sa: Kom så ska jag massera dig! Och tillbaka fick han typ: MEN för fan det går inte över ändåååå
Men sedan övertalade han mig och allt gick över när han masserade min rygg, :) Åh! Älskar min pojkvän!<3
Nej nu ska jag gå och väcka han, haha :) Kl: är 09,47 och jag kan inte sova :p Pusspusss / E och Bebis <3

Graviditets vecka: 32


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0