Graviditet


Uträkning utgår från dagens datum: Tis 16 dec 2008.
Din graviditet startade Sön 18 maj 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 1 jun 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 213 av 280. (76,1%).
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 2 fulla dagar (v30+2).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 21 feb 2009
Du har 67 dagar kvar till förlossning.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Jag och mamma gick till affären innan och handlade lite, bl.a snusklubbor som både jag och mamma älskar :p haha
Sedan gick vi hem,, och jag läste precis ut min bok - "Hjärta mot hjärta" och den var fruktansvärt bra, nu återstår det bara att hitta en till bok här hemma som är lika bra :p hehe. Denna boken får 8/10 poäng, jätte bra bok verkligen, Kanske för att den är en roman och jag älskar romantiska saker ! hihi... det är mysigt!

Ska snart ner till Bm om två timmar, älskling och hans mamma hämtar upp mig här vid 3, men vi ska inte vara där förränns vid halv 4 men vi kan sitta där och läsa lite sålänge tyckte jag :) ni får ha de bra, så uppdaterar jag säkert senare (tror jag iaf!)

/ E och Bebbe <3

Graviditets vecka: 31

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0