Fel av mig igår...

Ojdå, skrev ju igår att det var både "The secret life of the american teenager" och "Andra avenyn" men jag hade ju fel, så förlåt mig, det var ju fel :/ så jag glodde på "Sanningens ögonblick" istället :p haha. jaja, inatt har jag inte känt av något illamående, väldigt skönt! Så natten har jag nog sovit ganska så bra. Man får ju räkna med att vakna några gånger, det är ju trotts allt bara 2 månader och 6 dagar kvar till BF så lite måste det ju kännas nu, kan jag tänka mig :)

idag slutar min älskling redan kl: 14,00 så han kommer lite efter det. Då tror jag att vi tar en skön dusch tillsammans, om inte jag gör det nu innan, får väl se. Sedan ska vi upp till min mormor och morfar för att baka julgodis :D mums* hehe. Sedan äter vi middag där för imorgon åker min morbror till utlandet för att jobba lite, i hela 3 månader :o Han brukar vara här och hälsa på så kommer bli lite tråkigt när inte han knackar på dörren ibland när man har som tråkigast! Jaja, hoppas han får det bra :) Väckte min lilla bebis precis för en stund sedan, kände lite försiktigt på magen och den knuffa tillbaka, en stor lättnad vill jag säga! Imorgon ska vi till BM, hoppas att allt står rätt till där bara!

9 dagar kvar till julafton nu ju, tiden går ganska fort dit...
Bara dom sista julklapparna som ska fixas med ju, :P

Aja. Nu ska jag kila, så ha de bra folket / E och Bebis <3

Graviditets vecka: 31

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0