Erica feel's better

yep, har kunnat äta massor ikväll
känns super skönt, att illamåendet gett med sig nu på kvällen iaf
kom hem till älskling vid 16,00 tiden... slappade framför tv:n
sedan blev det potatis, köttbullar och brunsås med hans familj
hemlagade köttbullar som hans pappa gjort, jätte goda :D
det behövde jag, en god middag, efter denna dagen då jag kräkts!
sedan såg jag att dom hade köpt hem clementiner, så dom vräkte jag med
sedan hämtade pappa mig vid lite innan 20,00 för jag skulle hem och kolla tv program
och då körde vi inom och köpte lite gottigt till tv:n, för en gångs skull kunde jag välja godis i affären
som sagt, alltid när jag kommer in i affären så försvinner suget på godis..
shit,, nu blev jag super sugen på läsk :o oh, måste ha läsk nu genast!
läskiga graviditets-sug jag får :o hahaha :p
men det är la så det är!

imorgon ska jag hem till min farmor och farfar en stund och hälsa på dom (:
innan det ska jag ner till sjukstugan för att ta ett blodprov...
ni får verkligen ursäkta den lilla mesiga sidan av mig men,,
jag har verkligen jätte ont av nålar och blod så jag är jätte rädd för att ta dessa prover
har redan tagit 3st och det tyckte jag räckte, men det tyckte inte BM och det är hon som bestämmer ;D
måste göra som dom säger, så jag vet att bebis mår bra :)
nehe nu ska jag kila, ska snart ringa min babe och se vad han sysslar med, säkert ute och fixar med
moppen, så ska störa honom lite ,) hahaha...

god jul allesammans (y) puss på min&älsklings baby i magen <3

Graviditets vecka: 30

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0