3:e advent



( förlåt för den kassa skärpan på bilden, google-bilder så )


var ju bara tvungen att slänga in med ett snabbt blogg-inlägg nu innan jag ska kolla på tv
kom hem från min älskling för en stund sedan, åt 2 mackor och nu sitter jag här
var även inom affären på hemvägen för att köpa lite gott till mamma min :) hehe.
jo, det är ju faktiskt 3:e advent idag, gud vad tiden går fort mot jul nu...
så himlans mysigt tycker jag! längtar såå tills jag får öppna mina paket :p hehe.
blir som barn på nytt när det är julafton, men det är mysigt med julen!
jaha ja, måste också tillägga även i detta inlägget att
om någon har förslag på vad jag kan ge min kära pojkvän i julklapp, så skriv :D snälla!
vore väldigt tacksam om någon gav mig något bra förslag...
för jag är kass på att komma på sånt :( jaja.
nehe, nu ska jag gå och kolla tv och kanske se om det finns något gott att knapra på :p haha
hungrig all-the-time här !

ha de bra folk / puss på min bebis i magen som jag älskar över hela mitt hjärta <3

Graviditets vecka: 31

Kommentarer
johanna

åh jag tkr också att det är assvårt att komma på vad man ska ge bort i julklapp, jag kommer verkligen inte heller på något jag kan ge till nils xD man börjar ju känna sig lite stressad också, men hoppasdu kmr på något :D <3

2008-12-15 15:51:12
URL: http://diaryofanobody.blogg.se/
Johanna

hah oj jaa:O

vad har du köpt till honom då ?:D

julafton är så mysigt, men det e så svårt å komma på något, ahha :P

2008-12-16 15:00:54
URL: http://diaryofanobody.blogg.se/
Anonym

2008-12-16 21:05:08
johanna

ååh vad gulligt att kunna köpa saker till bebisen, det verkar verkligen ur-mysigt :D inte så himla långt kvar nu heller ;)



asså jag kommer verkligen inte heller på något bra alls, lite pinsamt med tanke på hur länge vi känt våra pojkvänner, haha men det e charmigt xD menmen.. funderar på att köpa någon tröja (väldigt tråkigt, för han fick det när han fyllde år också hahah men han behöver det lol) och typ massa choklad :D

2008-12-16 21:07:47
URL: http://diaryofanobody.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0