Öppet bloggen för tillfället

Jag har öppnat min blogg för tillfället, kanske en dag eller kanske två? Vi får se.

Magen är stor, 3½cm större var den sist än var den var när jag väntade Neo, och den är riktigt långt ner nu, så lilla tösen kan ju komma närsom, endast ett par dagar tills hon är beräknad, får väl se om hon kikar fram snart eller om hon tänker gå över tiden lite? Hur som helst så längtar vi efter dig syster yster <3

Neo pratar en massa nu, och jätte mycket om bebisen. I förrgår låg vi och skulle sova middag och helt plötsligt säger han:

Neo "mamma?"
Jag "ja?"
Neo "Neo älskar mamma, älskar pappa, älskar syster"

Åå, det var ju så gulligt så jag började ju nästan gråta :')
Han pratar verkligen JÄTTE bra!

& ibland säger han "mamma, bebis ut nu"
haha han längtar han med :)

Simon och jag har gjort iordning bebiskläder, tvättat om kvällarna och simon har fått vika en hel del, haha sött :D
Han längtar också, tror han börjar bli lite smått nervis för om det sätter igång när han jobbar, innan så svarade han bara i telefonen när han hade tid, nu svarar han vare sig han har tid eller inte o om han inte svarar så ringer han upp inom en halv sekund;) Haha älskar dig ! <3

Vi har flyttat in i vår 3:a, med jätte mysig trädgård där vi fått upp lampor och grejer, jätte mys:)
Vi trivs verkligen jätte bra!!

Vi funderar på namn till bebisen, men kommer inte välja förens den kommit till världen!
Små funderingar på Julie, Lilja eller Joline, eller också kanske vi väljer ngt helt annat?
Julie sa mammas kompis som förslag för hon tyckte det var så fint, Joline älskar simon ju och Lilja tycker jag är ett mysigt namn som passar sommaren. Vi får se helt enkelt.

Puss&Kram!

(Bloggen stängs inom kort igen, hade bara lite tråk så tänkte uppdatera er lite för å va snäll;) )

Kommentarer
Louise

Roligt att få läsa lite igen! :)

2011-06-13 17:45:26
URL: http://louise.schyberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0