Missförstånd läsare !

ja tror inte ni riktigt fattat vad ja menar med min "privata" blogg!
ja kommer skriva som vanligt här i denna bloggen, bara att mina VÄNNER & UNGA MAMMOR som ja pratar med kommer få läsa min andra blogg med lösen där de kommer står massa saker om mej som ja inte vill lägga ut här!
vissa skriver till mej "ja har läst din blogg länge, ja vill gärna fortsätta läsa den" vaaaarsååågoda :)) ni har ju min blogg här, ja uppdaterar som vanligt här, inget konstigt alls! så nej, ni får inte mitt lösen. isf varför vill ni ha de? ni kan ju läsa den bloggen som vanligt,, ni ska väl inte rota i mitt PRIVATA ? :) eller vrf vill ni ha den? svara på de om ni kan :)))) puss

MAMMA ÄLSKAR DIG MEST NEO <33333


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0