Seg kväll

Kvällen har varit jätte seg tycker jag, det är nog för att jag väntar på att my family ska komma hem, längtar så mycket efter dom nuuuu... Om folk undrar varför jag saknar dom så mycket som jag skriver, så, vi står varandra mycket nära och jag känner att jag vill ha dom nära mig, känner mig tryggast då, mycket också nu pga att jag vill ha dom nära när det är nära förlossningen... inte många veckor kvar och man vet aldrig när det startar, så vill gärna ha dom hemma om det skulle vara något man undrar över och helt enkelt bara att dom finns nära om det skulle starta och jag inte vet vad jag ska ta mig till ungefär :p man vet ju inte hur man reagerar när man får ont, värkar osv... så nu vet ni det :) yepp. Älskling sitter med sin data i vardasrummet, medans jag sitter här i vad vi kallar vårat "datarum" hmm :p haha. jao, sååå e det... Ska gå och spela lite Wii nu tror jag, :p Ha de göttans people! / E och bebbe <3


I LOVE US <3 !

 

Graviditets vecka: 34


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0