Hate Coffe

För tillfället så hatar jag kaffe vill jag bara säga. Tog en kopp innan när morfar var här, kunde inte låta bli... :S Och nu mår jag fruktansvärt illa, känner mig skakig osv... tror det beror på också att jag har haft panikångest och det sitter ju kvar lite i sånt att man inte ska dricka kafft och sådär. Nej, inget mer kaffe för mig på länge vill jag bara säga! Älskling ska snart skala potatis så vi kan göra hemmagjord potatismos, mumms* :D Och köttbullar och sås till det. hihi. Nu är min familj påväg hem, så dom kommer inatt, saknar dom så <3 / E och Bebis <3

Graviditets vecka: 34

Kommentarer
Erika - mamma till miliam (snart 2 barnsmamma)

svar':precis, det gör ont!! tänk att ha någon sugandes på vårtan hela tiden. aj aj aj!! fasr efter ett tag så blir dom härdade, men det kan komma tebaka, men man står ut för bebisen skull =)

2009-01-09 14:30:22
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0