Besök på förlossningen

Igår blev det ett besök på förlossningen, min mamma släppte av mig och simon där. Tänker dock inte gå in på varför, men bebisen ligger rejält långt ner iallafall :D

Det gör mig så lugn att Simon är såpass lugn som han är, han är helt avslappnad och bara finns som stöd liksom.
Jag kan ju vara mer hispig och nervös, men när han sitter där jämte mig och pratar bort mig (haha) så känner jag mig mycket bättre och inte alls lika rädd som om han inte hade varit där. Jag älskar dig och våra barn allra mest! <3

Kommentarer
Eva - Mamma till Joel

Lycka till med allt när det är dax, gumman!

2011-05-23 12:49:18
URL: http://xjoelsmamma.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0