Väntar på

Nu sitter jag och väntar på Jessica & Linn, två kompisar som ska komma hit på fika, så jag har köpt någon tårta med chokladmousse (stavas?) och hallon, ser jätte god ut! Och till det har jag vispat vanilj-visp som står och väntar i kylen :)

Det hade gått jätte bra för Neo på dagis, alltid lika skönt när dom säger det.
Just nu tittar Neo på 'Lilla röda traktorn' på film, han är helt galen i den :P

Imorgon ska jag till barnmorskan, men har fått jobb igen så skulle ringa henne imorgon förmiddag och boka om tiden.
Sen har jag ultraljud igen i början på April för dom ska se att moderkakan har flyttat sig uppåt, vilket den redan hade när vi var på köns-ultraljudet i Malmö. Men iallafall, skönt med extra pengar till nästa månad! Vi har planerat en ullareds-tur, jag och Simon, vi ska se när det blir men det blir förmodligen i April någon gång och vi måste kolla med mina föräldrar om dom kan vara barnvakt åt Neo för det är inte så kul för honom att följa med dit.

Jag har städat undan och vädrat hela lägenheten, tagit disken, dammat, dammsugit, och vattnat våra få blommor (haha)
Så nu känner jag mig ganska så trött, men ikväll är det ju kalas också, jag ska låna morfars bil eftersom mina föräldrar och bror måste åka iväg lite tidigare och vi ska stanna kvar lite längre - SÅÅ SkÖNT MED KÖRKORT!

På fredag ska jag och Neo hem till Sophia på fika, på förmiddagen. Sedan ska jag till Väla och handla lite, mamma's kompis dotter ska pierca sig så vi ska följa med dit!

Nehe, nu ska jag kila igen!
Ha det så gott.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0