Blodsockret ?

Allting gick bra hos barmorskan, förutom att jag blev lite orolig då mitt blodsocker ligger på 4,2 och jag brukar väl ligga på ja, vissa gånger 4,6 - 5,2. Så nu har jag en fråga till er - Är mitt blodsocker inom normalt? Menar, brukar ju inte ha så lågt och har inte ätit speciellt lite. Men BM tyckte det såg fint ut iallafall :S

Sen har hon bokat tid för ett ultraljud till för mig för att dom ska kolla att min moderkaka har flyttat sig uppåt, vilket dom sa i Malmö på könsultraljudet att den redan hade då i vecka 18 så hoppas det stämmer :)

Blodsocker: 4,2
Järnvärde: 120
Blodtryck: 120/75
Bebis hjärtljud: 135-140 slag/min

Sen tog hon sf mått med och det låg bra :D


Kommentarer
mikaela - mamma till miliam &lillebror i magen <3

vad hade du för sf mått :D

2011-03-04 13:50:12
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0