Bilderna har kommit...

YES!
Bilderna har kommit, så jag och Neo har kollat igenom dom och myst en stund i soffan tills han somnade för en bra stund sedan och sover än. Inväntar min kära pojkvän som slutar runt 16-tiden.
Så imorgon så ska jag fixa med bilderna tror jag när Neo är på dagis.

Känner mig jätte trött nu, och mår illa... Tror att jag varit en aning spänd inför bm-besöket idag faktiskt!
La mig lite sent igår och gick upp lite tidigt imorse med, så trött är jag allt så kan inte sätta mig i soffan just nu för då slumrar jag säkert eftersom Neo sover också, haha :)

Vet inte riktigt när jag ska börja med maten heller eftersom Simon och Mikael (min morbror) inte bestämt vilken tid dom ska träna ännu och jag ska köra min bror sen också, så vi får se vad dom bestämmer för tider och därefter får jag laga maten så den är klar tills deras träning är slut för vi ska nämligen bjuda min morbror på mat ikväll också :)

Nu i slutet på mars, om jag inte har helt fel för mig(?) så den 27:e ändrar man till sommartid, väl?
GÖTT! så dagarna blir lite ljusare och något varmare - Ja tack!

Messade precis min mamma och frågade om hon har en aning om ifall min svarta tröja det står Bebis på är kvar hos dom eller om jag fick med den vid flytten, kan nämligen inte komma på att jag sett den här, och har ändå rensat hela min garderob, så vore mysko om den är här? haha. Jaja, vi får väl se om jag hittar den antingen här eller hemma hos mina föräldrar.

Nu ska jag kolla runt lite!
Ha det fint! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0