MEDIUM ?

Nu har det hänt en del läskigheter i vår lägenhet, och nej jag tror inte på allt det där med spöken och försöker att hitta en naturlig förklaring, men när min son gång på gång är ledsen när han inte vill leka med "Maja" och hon är för mycket för honom, så har jag nu bestämt mig för att ta kontakt med ett medium, och folk säger till mig att detta är en låtstaskompis, mycket möjligt! men det här blir för mycket och jag börjar själv bli rädd när jag hör vad Neo berättar och ser, tänker inte skriva detta i bloggen eftersom folk säkert tror jag är totalt lost?!
men whatever!

Min fråga är om någon kan rekomendera ett bra medie att gå till i närheten här? självklart är denna fråga till er som bor i min närhet, spelar ingen roll om det är en sån man betalar för att gå till eller vad som..

Snälla någon som vet??

Kommentarer
Denise

Oh vad läskigt, men lite intressant.. tycker själv det är väldigt intressant o tror desutom på sånt.. men jag har tyvärr ingen anning om vart du ska vända dig..

Hoppas det löser sig för er <3

Anonym

Du kan ju googla medium i Halland eller något sådant så kommer det nog upp lite olika alternativ, så kan du ju läsa om lite olika och sedan välja där efter vad du tycker låter bäst. Förstår att du vill kontakta ett medium, det hade jag med gjort!

2011-07-28 14:46:19
Evelin

Hej! Neos låtstaskompis kan vara ett spöke (vill inte skrämma dej ennumer vill bara tala om). Jag hade också en låtsaskompis när jag var liten och sen när pappa flytta tog jag noga med honom hem till pappa för att pappa inte skulle vara ensam. Sen glömde jag bort honom. Så nu har jag ingen aning om han bor kvar i den lägenheten eller om han är med pappa eller om han är med mej. Det har jag ingen aning om. Sen spöken finns visst. Jag tror dej helt klart. I min förra lägenhet hörde jag och såg saker och jag VET att det spökar i den lägenheten. Vissa ser och hör sånna saker. och vissa tror inte på det alls. Men jag tror dej helt klart. Jag såg också när jag var liten min morfars mamma som spöke i vår sommarstuga. Hon hade en röd klänning. Och Neo är ju liten och barn ljuger inte. Så jag tror honom helt och hållet. Och jag har så länge jag kan kan minnas sätt axlar på någon/några som är långa. Och är du rädd så ska du kolla med ett medium tycker jag. Så hon/han kanske kan få bort dom/den som håller på. Eller säg högt till dom/den att sluta och inte vara hos er. Så gjorde min kompis mamma för någon månad sen. Eftersom hennes lillasyster var så noga med att ytterdörren skulle vara låst när hon skulle gå och lägga sig. Hon tyckte det var obekvämt att folk kunnde komma in endå fast det var låst. Så deras mamma sa "Kan ni sluta gå in till ungarna när dom ska sova dom blir rädda så sluta med det" Hon sa så högt sen dess har dom sovit jätte bra. Så kolla med ett medium. Och blir det inte bättre så kanske ni får flytta igen då. För du/ni ska INTE behöva vara rädda.



Kram Evelin

2011-07-29 13:35:30
URL: http://pevvis.blogg.se/
mamma till gabriel

Hej skulle nte jag kunna få lösernod och ssånt innan du låser bloggen?

2011-07-30 14:51:47
URL: http://angelicalundgren.blogg.se/
Marlie -93 mamman

Jag tror Pher Trollswede håller på med sådant, jag har blivit spådd av honom en gång också och han är bra. Men jag vet dock inte vars han bor.

Här är hans hemsida: http://www.trollsveden.nu/

2011-08-14 13:00:36
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0