Hon är här ! <3

Nu har jag öppnat min blogg igen, och undrar om någon skulle vilja hjälpa mig med en design? Annars lägger jag ner bloggen igen, eftersom jag inte tycker det är kul utan en fin design.

Vår lilla tjej har hetat Joline i magen hela tiden, sedan virrade vi lite på om vi skulle ge henne namnet Jonna, och nu velar vi mellan dessa två namnen - Jonna eller Joline!
Det lutar åt en Joline, men vi väntar lite att skriva i papprena.

Hon vägde 2925g när hon föddes och var 48cm lång :)
Hennes första leende var i fredags den 15/7 2011 och det var storebror Neo som fick äran att få dom första leendena:)

Jag ammar  fortfarande, fick mjölkstockning första veckan och mådde skit, men fick väck det och då fick jag inflammation där mjölkstockningen suttit, som också gick bort sedan, så nu ammar jag utan problem och hoppas kunna amma ett bra tag :)

Hon är både lik Neo och sin pappa, precis som jag trodde när hon låg i magen :D

Simon's syskon från stockholm har varit nere, jätte trevliga!
Och Neo tyckte mycket om sin kusin, dom hade jätte kul tillsammans :D

Neo har blivit jätte stor, han pratar en massa och en busig liten kille;)

Jag älskar mina barn <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0