Ultraljud på måndag

Ultraljud på måndag och jag har börjat hosta och näsan är täppt, fan med :(
Mina kusiners mamma är snäll och kör oss till ultraljudet och är även med under det, och min kära vän Jenni ska även också vara med under ultraljudet. ♥ Detta är för att min mamma jobbar, och simon fick inte ledigt tyvärr fast han försökte! Men simon vill väldigt gärna med så vi valde min födelsedagspresent tillsammans - 3D/4D ultraljud, en söndag för att simon ville så gärna med och det känns jätte bra för mig att han bryr sig så mycket ♥ Jag tänkte först bara boka vanligt ultraljud med kön men simon ville gå på 3D/4D så då fick jag det i 19-års present :D hihi ♥♥

Nu ska jag ut och övningsköra!
Puss&Kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0