Svar till Cassandra

Jag kommer absolut inte fortsätta att blogga så mycket efter babyn är född, finns knappt tid till det nu. Neo är i en ålder som kräver mycket uppmärksamhet och han är dessutom en mycket social liten gosse, så självklart ägnar jag mig mer åt min son och blivande barnet i magen än datan, vilket alla borde förstå. Men jag kommer ju att blogga så som tiden räcker till, tex. när Neo är på dagis och babyn sover. :) Då allt annat i hemmet är klart, så som disk, tvätt m.m..

Men kan ge er en liten uppdatering:
På lördag ska vi på ett speciellt ultraljud där dom kollar upp könet, dom gissade ju på rutin ul men det är ju svårt att se såpass tidigt, så detta ska vi göra på lördag!

Magen växer, funderar på att lägga upp en mag-bild, men har inte haft orken att sätta mig ner här och lägga upp bilderna från kameran ännu, får se när jag tar mig i kragen!

Jag älskar mina barn över allt annat!
<3<3

Kram / Erica.


Kommentarer
Cassandra

Tack för svaret :) Självklart förstår jag att du är upptagen, haha! Lät mer som att du bara skulle skriva på den lösenordsskyddade, därför jag undrade :)

2011-01-18 20:10:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0