Svar till Anonym

Fråga:
Ska bebisen heta Jolls?

Svar:
Vår dotter ska heta Joline men har en rad smeknamn såsom Jolls, Jolli och Jolinis!
Dom som heter Erica kallas ofta för Ica tex. så det är inget konstigt alls med söta smeknamn :D
hihi.

Där fick du svar på det, hoppas du blev nöjd med svaret!

Jaha, kvällen då, Neo sover och jag har körskolan imorgon = TRÅK, men vill verkligen ha mitt körkort så jag kämpar på med teorin. Simon och Jag sitter och tittar på TEEN MOM, och äter lite gott!

Ha en fin kväll.


Kommentarer
Torsten

Fint namn! Lycka till med körkortet

2011-01-30 21:13:55
URL: http://torstens.blogg.se/
Amanda 18, mamma till Jolene

Hihi min dotter heter också Jolene fast med en annan stavning då ;)

2011-01-30 21:20:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0