Soffan beställd

Så, nu har vi beställt en soffa med divan! Vi får hem den på fredag, kommer bli jätte fint tror jag.
Och vårt nya köksbord är ju underbart fint också! hihi.

Tänkte lägga upp bilder på bordet med stolarna och soffan men just nu kan man inte gå in på deras hemsida så det sket sig, kanske senare, får testa om jag orkar och har tid.

Jag fick en doppler av Simon eftersom jag är så fruktansvärt orolig hela tiden, oh gissa om jag blev glad <3
Jag och Mamma testade den på nyår och vi hörde hjärtat på den fina bebisen, åh <3
Har även testat den igår med, då fick Jenni och Neo äran att höra och ååååh man blir så glad ju!
Sen har Simon även beställt min 19-års present, kan ni gissa vad?
- 3/4D ULTRALJUD! Jag säger inte när men det är inte denna månaden iallafall.
Jag älskar min fina pojkvän, så tacksam för allt du gör speciellt nu när jag är så orolig!

På måndag är det rutin ultraljud, Simon bestämde sig helt plötsligt för att ta en pappa-dag då, han lurade mig lite, haha, för han sa att han inte skulle med först men jodå han skulle ta en pappa-dag och överaskade mig hihi :D<3

Neo har börjat prata som bara den, han kan säga en massa ord nu alltså! Det är så mysigt :D
Hans nya favoritfilmer är Byggare Bob, Lilla röda traktorn och Bananer i Pyjamas.
Mina fina barn <3
Jag älskar er över allt annat!

Kommentarer
Mammabellaa

Hej! Ja klart jag kan fixa den då, men då får du mejla mig allt du vill ha till min mejl sen så börjar jag fixa den direkt! :)

2011-01-05 15:56:39
URL: http://mammabellaa.blogg.se/
mikaela- miliams mamma

vi ska också göra 3d/4d ultraljud :)

2011-01-07 21:12:43
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0