Nytt köksbord !!

Wiho, vi har fått världens finaste bord alltså!
Fick presentkort i julklapp för att köpa en möbel vi behöver och då valde vi ett köksbord med stolar såklart ;) haha. Det är ett glasbord med skinnstolar i svart och det är så fiiiiint :D:D sen har vi fixat massa i hallen, skit snyggggttt! Nu är vår lägenhet den finaste jag nånsin sett kan jag säga :D:D
Trivs såååååååååå bra <33333

Vi har även bestämt oss för att åka in och köpa/beställa en divan-soffa idag, den är grymt snygg och det är en bäddsoffa med, eftersom vi ska ha vårt rum till Neo's eget rum istället, för när bebisen kommer så blir det lättare om Neo har eget rum! så vi har en bäddsoffa här inne i vardagsrummet istället, och den är ju en divan precis som jag ALLTID önskat mig :D:D:D hihi.

Vi har även skaffat ett ganska stort akvarium med fiskar, Neo fick ju två guldfiskar av Jejja i julklapp <3 hihi, så vi köpte ett stort, jätte fint :) så nu har jag matat dom och varit ute hos mina fina niner och matat dom, så nu e djuren nöjda :)<3

BILDER KOMMER PÅ VÅR FINA LÄGENHET SENARE :DDDDDDD

ska kila nu, pusshej

Kommentarer
Evelin

ååh jaa dom sofforna är så fina. En sån vill jag också ha :)

2011-01-02 12:03:47
URL: http://pevvis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0