Bilder


Neo hjälpte mamma göra maräng-tårta tills kalaset imorgon ;) Och bild på bebis magen i v. 17 :)

Är nu i vecka 19+2, mysigt att magen börjar synas nu. <3
Min Neo ligger och sover på soffan här nu efter att ha bakat och busat hela förmiddagen, han har även hjälpt sin mamma att städa hela lägenheten, tvätta, diska och allt som hör till städning :) hihi, min duktiga pojke <3

Imorgon kommer det gäster hit för att fira mig!
Då ska vi bjuda på lax och potatis med lite olika såser och självklart massa citron på fisken, för det älskar jag ;)

Just det, vår tvättmaskin krångla som satan innan så i förra veckan när jag och mamma och Neo kom innanför dörren så ropar mamma "Nämen Erica, varför har du inte sagt att ni fått en ny tvättmaskin?" haha och jag svarade att den måtse kommit hit när vi var iväg för inte visste jag att dom varit så snälla och satt in en ny till oss :D kanon bra funkar den!


Avslutar detta inlägget med en bild på Neo när han är ute och matar sina niner :)

Kommentarer
Anonym

Är det för bristningarna på magen som du har på linnet över magen?

2011-01-28 15:05:35
Erika - 19år - Miliam&Miltons mamma<3

AWW , fina bilder!! :D <3

2011-01-28 15:13:29
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Anna

Ni har också valt fina namn:) det är inte så lätt att komma överrens om namnen tycker jag, men Jesper fick välja va han skulle heta för jag valde nils:) ja klart att det är ett friskt barn man vill ha:) hoppas du har haft en kanon födelsedag idag:) många grattis kramar

2011-01-28 20:32:47
URL: http://[email protected]

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0