vecka 22+0


Idag går jag och babyn in i vecka 22+0. <3
Mamma älskar dig av hela sitt hjärta!


Min charmiga lilla kille! <3
Mamma älskar dig av hela sitt hjärta!
_____________________________________________

Jag, lillebror och Neo hämtade min morbror och pojkvän som varit iväg och tränat :p
Sedan körde vi hem dom och hem till oss själva, Neo somnade i bilen runt halv 9, så simon bar in honom och han fortsatte sova så sött så :) hihi.
Imorgon ska jag och N hämta min mamma hemma hos henne och köra henne till jobbet och såvidare inte lilla N får mer hosta så kör jag honom till dagis med, och funderar på att sedan köra och handla, vi får se vad jag känner för imorgon.
Nu ska jag snart gå och lägga mig, har varit mycket denna veckan med plugg och nervositet!

Under nästan hela uppkörningen så sparkade Joline i magen, och det peppade mig jätte mycket, plus att jag tänkte på Neo hela tiden och hur mycket mer vi kan göra om dagarna om jag klarar det!

Och under teorin sparkade Jolls också, och jag tänkte "hoppas jag fixar det nu så jag har körkort till N's födelsedag så vi kan göra nåt kul då" <3

Nej, nu blir det film med pojkvännen<3333333 älskar dej, tack för du finns o fyfan va roligt vi haft idag när ja nu äntligen fixade körkortet :D:D:D:D:D<33333333

Jag älskar mina underbara barn, jag kämpade med mitt körkort för er, och jag fixade för att NI finns!
JAG SKA GÖRA ALLT JAG KAN FÖR ER MINA VACKRA KIDS!!
<3


Kommentarer
felicia - mamma till julie

grattis till körkortet! fan va kul för dig!! :)

längtar tills jag kan ta mitt!

vacker vacker vacker mage! Såå stolt du måste vara över dina fina ungar :D

Kramar!

2011-02-17 10:12:40
URL: http://chickmama.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0