Plugg!

 
Jag och Neo promenixade till hans dagis idag och lämnade honom där, när jag kom hem så stod mamma utanför med en kopp kaffe, haha, hon kom för att stötta mig lite i mitt pluggande, så vi har gjort tester på datan och det har gått bra, och även rättat dom felen som jag haft och gått igenom dom, alltid lättare att plugga med någon tycker åtminstonne jag!

Igårkväll kom Simon's föräldrar hit en runda på fika, efter det kom min mamma och fikade lite och lämnade även av Neo här eftersom han varit hos dom ett par timmar då jag pluggade! Och idag blir det bara en massa pluggande och vänta på att dom ringer om lägenheten, så vi får veta om vi får den eller inte.

Jolls har sparkat lite nu under förmiddagen, mysigt! Längtar tills jag får hämta Neo på dagis :D
Idag går jag in i vecka 21+0 <3
Nu ska vi dricka latte macciato, mums*

Puss&Kram!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0