Ny dataskärm

Igår var vi inne i stan och köpte en ny dataskärm, vi har ju bara en liten kontorsdata som är bärbar, och jag är så trött på att sitta vid den och knappt se skärmen så liten den är alltså! Så vi checkade våra pengar och åkte in och köpte oss denna:

En 22 tummare med LED-skärm, jätte snyggt blev det så den har vi kopplat till den lilla bärbara och satt in tangentbord m.m precis som att sitta vid en helt vanlig stationär, göttans! :D

Simon tog bilder på min mage igår och la in på datan, är i v. 23+5 så dom kommer upp lite senare i eftermiddag tror jag eller när jag har tid :)
Nu ska jag busa med Neo som TOTAL VÄGRADE dagis idag, han var så ledsen så ledsen!
Tror det är för att han fortfarande är förkyld, jag brukar alltid ta dit honom fast att han är grinig eller så, det går ju över på en stund, men idag kände jag verkligen hur ledsen han var och tror det är för han är trött efter sin förkylning då han hade feber förra veckan med, ush!

Min lillkille <3 Han är iallafall hemma och myser med mig idag, nu ska vi gå och kolla vad vi ska ha för mat ikväll.
Igår kom Jenni hit och vi gjorde mat tillsammans, trevligt :D Det blev fiskpinnar med potatis, morötter och ärtor m.m.. jag älskar att vara nyttig! :) Till Neo så drar jag alltid av översta lagret från fiskpinnarna för det är ju inte nyttigt så han får bara fisken, vilket han ääääälskar :D

nä, nu ringde morbror o behöver skjuss. tjao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0