Inget lås!

Okej, som ni snälla blogg läsare vill, jag håller bloggen öppen och håller humöret uppe för att ni är så trevliga med fina komentarer, det gjorde mig verkligen jätte glad och motiverad till att fortsätta blogga :)

Kommer dock bara att radera alla anonyma komentarer som jag anser är irriterande, så putts bort med dom :D Så jag ignorerar dom bara istället för att haka upp mig på dom, så ska inte änns läsa dom utan bara ta bort dom! :D

Jenni är här på besök hos oss, Neo ligger och halvsover, han brukar somna tidigare än idag men han tycker det är såå roligt när Jeja kommer så han får lov att vara vaken en liten stund och busa med henne, hehe :)

Lillan sparkade nyss i magen, åh vad mamma blir glad tösen <3
Jag älskar er mina barn!<3

Kommentarer
Evelin

Jaa! :D Vad roligt :) Jaa precis direkt du ser att det står det minsta lilla dumt så sluta läs den komentaren och ta bort den. Dom är ju knäppa i huvudet. Kram! :)

2011-02-02 00:18:38
URL: http://pevvis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0