Aj..

..Mitt finger! Vi har precis varit och lämnat min morbror i stan, han behövde skjuss dit så vi körde honom!
Vi har precis hunnit äta lite macka, och självklart - klumpig som man är, så skar jag mig i fingret, obehagligt.

Neo sitter och kollar på film, någon Bilen Rorri.
Jag har städat lite innan så vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu när Neo vilar framför tv:n.

Ska sätta mig senare och beställa hem bilder på fuji faktiskt, dom vill ju ha en sån tavla eller vad det nu heter med bilder på ett papper till dagis, bilder på familjen så barnen kan gå och titta och visa varandra! :)
Sen ska vi beställa hem till oss själva också såklart, vi har ju köpt nya fotoalbum nu som vi ska sätta in kort från Julen och vintern, och även beställa en förstorning på ultraljudsbilden, eftersom vi har en tavla på Mig, Simon och Neo i mitten, en på Neo till vänster också ska bebisens ul-bild sitta till höger. Sedan när bebisen är född så bytar vi såklart ut bilden i mitten till att vi ska vara med alla 4 :D

Ska vara hos barnmorskan i veckan, och även BVC,
sedan ska vi äta hos  min mormor och morfar och morbror, hm, vad ska vi mer hitta på? Har faktiskt inget mer planerat än att självklart göra alla sysslor här hemma såsom städa, laga mat m.m.. och det roligaste av allt - busa med min vackra son <3

Nu ska jag kila och fixa lite till.
Pusshej!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0