Vardagen

Nu har ju vardagen börjat som jag skrev tidigare, klockan ringde 07.00 och då är det upp och fixa iordning barnen och köra Neo till dagis, sedan myser jag med Jolli på förmiddagarna och fixar lite hemma. När Neo kommer hem så vill han sova så vi tar maten efter han sovit, och när han sover så brukar jag försöka vila med skrållan <3

På eftermiddagarna kör vi oftast och hittar på något roligt och hälsar på folk, det är trevligt :)
Och på kvällen när Simon kommer hem från jobbet så gör vi mat och sedan myser vi och leker, Simon är ofta ute och cyklar med Neo för det älskar Neo, hihi :D

Jag ammar fortfarande, och är glad att det funkat hittills, får se hur länge jag har mjölk så hon blir nöjd, jag har pumpat ut och fryst in med eftersom jag haft så mkt mat innan, och har nu med:) men har även testat med tillägg någon enstaka gång för att se om hon tar det ifall jag behöver sluta amma sen om det inte finns mer, men det har funkat bra det med :) känns skönt!

Hon tog inte nappen i början, men då kom Sabina och dom på besök till oss, och hon gick med henne någon timme och försökte, och vipps så tog hon nappen och kommer mycket bättre till ro, så det tackar vi Sabina för :)

Johanna och Jenni mfl kom hem häromkvällen och vi såg på Paranormal activitis (stavning?) är den verklighets baserad?? RYSER..... :( 

Nu ska jag kila igen. Puss&Kram! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0