Varma dagar i Påsk

Det har varit fina och varma dagar nu i påsk, vilket har varit jätte skönt tycker jag.

Torsdag - Simon, Jag & Neo åkte ut till maxi för att köpa tights till mig men hittade dock inga som jag gillade, sen kom vi på att vi ville till Ullared på fredagen så mamma, pappa och bror passade Neo så han sov över där vilket han tycker är jätte roligt.

Fredag - 05.45 ringde min klocka, jag duschade, gjorde mig klar, väckte simon och 06.45 satt vi i bilen påväg till Ullared, första gången jag kört på motorväg så länge som till Ullared, men det gick jätte bra :) Vi handlade för vääldigt mycket pengar, haha, men fick det mesta till bebisen, några små saker som ska inhandlas nu bara. Neo fick en del kläder och leksaker, så han blev jätte glad med :) Han älskar att titta på lillsy's kläder, nappar m.m.. han är så söt mot henne <3

Lördag - Släktkalas hos simon's föräldrar, där deras släkt kom som bor en bit ifrån om man säger så, där bjöds det på god mat och det var verkligen jätte trevligt att träffa alla igen :) Senare åkte vi hem till mina föräldrar och bror, där det kom lite folk, vi målade ägg, åt jätte god mat och hade riktigt trevligt <3

Söndag - Åkte rundor lite till våra föräldrar och tog fika, hahaha mysigt :)

Måndag - Stranden med mina föräldrar :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0