T O R S D A G !

Tog tempen på Neo för en liten stund sedan och då låg den på 37.2 så det är bättre nu men jag hoppas att den håller sig där med! Min lille gosse (<3)

Idag under dagen, jag vet inte när, får vi besked om vi får lägenhet eller inte, vi hoppas det blir något men om inte så är det bara att söka vidare, vi tycker det är ganska kul att söka lägenhet med och åka och kolla på dom, och vi har det ju jätte bra här hemma och jag är väl inte igentligen så jätte sugen på att flytta så det kvittar, men vi måste ha oss ett eget nu när Neo blivit så stor så.. men jag älskar mitt hem här hos mina föräldrar, och vart vi än flyttar så är det här som är vårt hem iallafall, så det så! (<3) men nu sitter jag vid telefonen och väntar, kan ju vänta bra länge tills dom ringer, för inte vet jag om dom ringer föräns ikväll kanske? eller imorgon om det skulle bli försenat? haha. jaja, vi får vänta och se =) 

 
 Min gosse, som jag älskar över allt annat som finns! (<3)

Kommentarer
Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Haha, ja de flesta säger att han är det!^^



//kram, Mia

2010-09-09 09:10:37
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Evelin

Jaa strunta i dom bara. Dom är ju inte riktiga i huvudet.

2010-09-09 17:18:17
URL: http://storasysterevvis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0