Mötena..

I veckan har jag varit på två "möten" eller vad man nu kan kalla dom, men jag kommer inte att avslöja vad jag gjort förränns senare när jag fixat lite mer, ni förstår kanske vad jag menar men jag tänker vara tyst om den saken iallafall!

I morse fick Simon sovmorgon så jag gick såklart upp med lilla prinsen (<3) Gav honom välling, satte på Pippi på DVD:n sedan diskade vi lite, dammsög, tvätta och borsta tandsingarna som alltid på morgon och kväll, Neo slabbade lite med vatten som han älskar också =) hehe.

Sedan väckte vi Pappasen och cyklade till Neo's mormor, morfar & morbror! Här älskar han att vara, och jag med såklart! Nu somnade han gott inne i mormor&morfar's rum, och när han vaknar så ska vi cykla upp till IP och kolla på morbror Simon's fotbollsmatch, Hoppas dom vinner!

Nu ska jag kila igen, ha det så bra hörni. :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0