Mitt hår.

Här har ni en bild på mitt hår, som han blivit väldigt långt, men på bilden ser man ju inte hur långt utan bara hur blont, haha:


Fotograf: Min bror ;)

Som sagt så är jag väldigt nöjd över mitt långa, blonda & raka hår. Det är ju verkligen spik-rakt! Och det gillar jag, men plattar det ibland ändå för då drar man liksom ut det lite så blir det ännu längre ;)

Igårkväll när Neo hade somnat så packade Jag och Simon ner det mesta till lägenheten som vi inte använder här hemma innan, vi packade även ner en del kläder men självklart har vi hälften kvar tills denna veckan, haha vi ska inte gå smutsiga ni behöver inte vara oroliga ;) Idag tror jag att vi ska packa ner Neo's dop saker med och lite smått och så av hans saker. För nästa vecka blir det dagis om Neo's förkyldning är bättre och även hämtning av nycklar till lägenheten så det blir ju en del som ska fixas då och då behöver man inte stressa med allt packande om vi gör det nu i helgen, då Simon ändå är ledig! =)

Igår var vi även på Maxi, jag köpte lite små saker till lägenheten och sådär, man kunde även köpa flytt-lådor där så det gjorde Mamma till oss och vi fick lite andra saker med tex. en kaffebryggare :D

Igårkväll körde även min Mamma in oss till Jysk och där köpte vi ett soffbord i vitt, som Simon valde - skit snyggt! Och så köpte vi en Tv-bänk i vitt också, som Jag valde, haha också jätte fint! Även lite lyktor, nehe nu ska jag kila, lägger upp bilder senare på soffbordet och Tv-bänken, om jag har tid. Tjaooo :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0