Kolla på lägenhet

Fick precis ett mejl där det stog att vi fått erbjudande om att titta på 2st lägenheter, en 2:a och en 3:a, spelar ingen roll alls vilken vi får (om vi får någon av dom) för vi är lika nöjda med båda, så på Måndag ska vi få kolla på dom och på Torsdag får vi reda på om vi får någon av dom.

Vi har iallafall köpt en TV tills vi flyttar, en LCD:tv i storlek 42 tums, eller vad man nu skriver? haha.
Här är en liknande vår modell, hihi jätte fin och jätte stor tycker jag! =)


Vi väntar på besked via min mobil på när köksbordet & stolarna kommer, eller bordet hade ju kommit men dom väntar på beställningen av stolarna, kan ju ta låång tid.. och jag ville ju ha hem det nu, men får vänta på det iallafall, tyvärr, haha men blir nog jätte fint sen när det väl kommer :)

Dagis för Neo idag igen, lämnade han där vid 08.15 och inget gnäll eller något gråt, utan han bara går rätt in och vinkar på mig och leker med alla barnen och leksakerna, sen hämtade jag han vid 11.15 och då pratade jag lite med personalen, dom sa att dom hade varit och gympat & dansat i ett av de jätte stora rummen som dom har där och det hade Neo älskat och alla andra barnen med såklart, dom sa även att det går kanon med Neo på dagis, hur bra som helst han är som en liten prins sa dom, haha :D

Han älskar ju Astrid Lindgren filmerna (Precis som sin mamma,haha) jag köpte ju Emil i Lönneberga till honom för någon dag sedan och den uppskattar han jätte mycket, sen hittade min mamma faktiskt Pippi Långstrump igår och han är helt överlycklig när vi ser på den, sen har han även sett Rasmus på luffen, ja, han tycker om filmerna väldigt mycket, kul :D


Kommentarer
Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Ja de kan stämma. Men alla hundraser har haft "en uppgift" förr i tiden.

Och på vissa hundar sitter jakt, osv kvar i blodet..



//kram, Mia

2010-09-02 13:09:14
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
josefine

Rätt svar från gissa kändisen finns nu i bloggen :) Det finns även en ny gissa kändisen om du är intresserad! Jag önskar en fortsatt trevlig dag och jag hoppas att du får en fin helg. Kram :)

2010-09-02 14:19:48
URL: http://technicolor.blogg.se/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Ja det känns mycket bättre nu med allt :)

2010-09-02 20:45:57
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
nathalie

Har ju inte alls mycket tid över nu för tiden, men jag lovar säga till när jag har :)



HUr gick det med lägenheten?

2010-09-06 15:08:56
URL: http://jagochettlilamoln.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0