Funderar på..

Godkväll kära läsare!

Jag funderar på att lägga upp en bild på min mage, nu när det är drygt 1½ år sedan jag födde Neo, så ni får se hur den ser ut för det är så många som undrar som inte själva har barn, men även dom som har barn såklart! Vad tycker ni, vill ni se en bild på min mage?

Nu tänkte jag lägga in två bilder på ett av dom två nattduksborden vi målat till vår nya lägenhet:


Så ser dom ut nu, vi är jätte nöjda både jag&simon (<3)
Dom var träfärgade innan btw ;) hehe.

& denna bilden på mig&min vackra son (<3<3<3<3) gjorde jag genom fb!


Nu ska jag snart sova, godnatt :*


Kommentarer
Evelin

Fint det vart :)

2010-09-13 01:34:35
URL: http://storasysterevvis.blogg.se/
Elin

Ja lägg ut bild så man får se för har man inte barn själv så har man ingen aning om hur den ser ut eferåt alla pratar om bristningar hit o dit o att dom försvinner ibland :P men ja snälla lägg ut :D

2010-09-13 11:09:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0