Neo feber :(

Min lilla Neo har fått feber, han hostar som bara den och näsan rinner.
Ringde min mamma som kom och hämtade oss för en stund sedan, så vi ska sova här.
Just nu är min mamma och busar med Neo och min bror, Neo blir så glad av dom! :)

Han har fått hostmedicin som heter Mollipect (tror den stavas så?) och den är hemsk, den har en hemsk smak så Neo klöks fruktansvärt mycket av den, men den brukar hjälpa bra, så hoppas den gör det nu med!
Han hade 38,1 i temp men gav honom inte panodil eftersom han är hyfsat pigg och busar. Ska ta tempen lite senare igen innan han lägger sig.

Imorgon ska jag och min pojkvän på utflykt med min mormor & morfar, om inte Neo blir mer förkyld för då stannar vi såklart hemma, men om det ser Okej ut så ska min mamma, pappa & bror passa Neo :)<3

Hoppas min lilla Neo är frisk snart!!!!!! ♥

Vi hörs!

Kommentarer
Evelin

Stackare hoppas lilla Neo blir frisk snart. Det är ju jobbigt att vara sjuk.

2010-11-25 10:03:41
URL: http://pevvis.blogg.se/
Denise

hehe tack så mycket :)!

Det var för att vi bråkade precis hela hela tiden.. o det var mesta dels för mina humörsvägningar av alla grav.hormoner.. så vi "tog ett uppehåll" bara för att annars skulle det bara blivit värre.. men tack o lov så är den tiden förbi! :)

2010-11-25 11:02:06
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Anna Emanuelsson

sv: ja jag går på lagaholm ;)

2010-11-25 17:16:30
URL: http://heeneley.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0