Kräääk..

Har inte kräkt på 2 dagar men nu kom det igen, jaja, man får stå ut, för barnens skull (<3) Älskar ju dom av hela mitt hjärta! Tog precis en åksjuk tablett för att må lite bättre, hoppas jag inte kräker upp den bara :(

Satte precis på potatisen på spisen, ska göra potatismos med köttbullar, sugen på det.
Neo sover middag, och sen när han vaknar ska vi till Erika och hennes familj :)

Vi har blivit bjudna på julbord med S jobb, ska bli trevligt tror jag :)
Men det är inte föräns den 11 December.
Mina föräldrar ska sitta barnvakt åt Neo, det tycker han är jätte roligt iallafall :) hehe.

Idag är jag inne i vecka 9+5 (<3)

Har inte så stor lust att skriva blogg längre,
känns som jag har mycket mer roligt att göra.

Vi hörs! :)


Kommentarer
Erika - Miliam&Miltons mamma<3

SV: Ja det var riktigt häftigt, men fy attan vad ont det gjorde att ta bort det efteråt. Tanken på att jag ska behöva göra det en gång till får mig till att spy ^^



Ja, visst är det roligare att umgås med mig än att blogga? Mohhahah ^^

2010-11-13 14:14:06
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Josefine

såg att vi har bf samma datum :) grattis till er för den andra lille som är på väg :) kram

2010-11-13 14:40:38
URL: http://josefinelofgren.myshowroom.se/
sara 18år och mamma till joline 1år & 10mån<3

Sv: Jag jobbar lite då och då på ett hotel och städar :)

2010-11-13 20:10:44
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0