9+3

Idag har vi kommit till vecka 9+3 och jag ska på inskrivning i vecka 11+1 och då gör barnmorskan ett ultraljud, jag är så rädd att allt inte är bra så jag tar med mig Erika som ett stöd! Hoppas av hela mitt hjärta att du mår bra där inne i magen, mamma&pappa&storebror älskar dig. Älskar båda mina barn

Om en stund ska vi ta bussen till Erika, och ikväll ska jag på en kurs med körskolan, tråkigt som bara den men vill gärna få det gjort. Neo är förkyld och även jag lite med, men hoppas Neo blir frisk snart ♥

Nu är det inte långt kvar till Julafton, mysigt! Men innan dess är det ju dop för min lilla kusin Elina, den 5:e december :)

Ska kila nu.
Puss&kram.

Kommentarer
Anonym

Va kul att ni har blivit vänner igen :)

2010-11-11 15:13:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0