Tandläkaren!

En skräck hos mej har alltid varit tandläkaren, fy och ush, har gått med ett hål i tanden nu i flera år, jag skojar inte! Och varit hos tandläkaren gång på gång med tandvärk men inte vågat ta väck tanden, men NU, IDAG åkte den jävlar i mej UT FRÅN MIN MUN, vilken lättnad! Jag har faktiskt ingen aning om varför jag är så rädd för att gå till tandläkaren, det är bara så fruktansvärt jävlar obehagligt!!


( Ni får ursäkta att jag svor mycket i detta inlägget, vilket jag inte brukar, men jag har förbannat ont... )
Vi hörs <3

Kommentarer
Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Nej tyvär. Jag vann min design hos en annan bloggare! :/.

Hade gärna hjälpt dig om jag hade kunnat sånt!<3



//kram, Mia

2010-07-13 23:35:11
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Leia ♥

Hej!

Hur är det?? :)

Gillar inte heller tandläkaren :S

2010-08-13 18:39:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0