Mer snö

Jag ser det snöar, Jag ser det snöar, Det var väl roligt, hurra ;D typ!

Erika och hennes barn skulle kommit hit idag men dom fick lite andra ärenden så jag hoppas vi träffas en annan dag i veckan istället :D Min mage är lite krånglig idag men känns lite bättre nu när jag ätit, hoppas det håller sig såhär bra, för då går jag och Neo till öppna förskolan i eftermiddag och träffar lite andra barn och mammor :)
(Håller en tumme för er, Erika!)

Ja, som sagt så snöar det en hel del här nu igen, det tycker jag är dunder mysigt, vem tycker inte det liksom? Den kan ju hålla sig hela februari sen välkomnar vi gärna våren, den fina våren :) Eller vad säger ni, hur länge vill ni att snön ligger kvar? Tycker att om snön försvinner innan februari så blir det en sån långtråkig vinter, men nu kan man ta pulkan med lilleman till affären och det är mysigt vitt och ljust på gatan.



Ni som har barn över 1år, vad gav ni era barn i 1års present? Vi har stora funderingar jag och Simon på vad vi ska ge Neo när han fyller 1år om drygt en månad, en minnes grej? en stor leksak? hmm.. finns ju så mycket!

Nu ska Neo's favorit morbror till skolan så Neo sitter och tittar på honom, haha.
Ska kila och busa med min bebis nu. Puss & Kram / Mamma Erica :D

Kommentarer
frida- mamma till vincent

vi gav vincent leksaker, och lite kläder =)

2010-01-18 09:32:04
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Jennie - mamma till Oliver ♥

Aktivitetsleksaker är bra o roligt för dom :) Play to learn...

2010-01-18 19:23:41
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Jennie - mamma till Oliver ♥

Just sådär vid 1 års ålder brukar det vara fullt uppskattat med sånna leksaker o dom lär sej så mycket, så himla skoj :)

2010-01-18 20:02:25
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0