Massor med snö

Like it or not, men massa med snö är det och visst är det fint som in i bomben, vitt och mysigt men det får inte bli alldeles för mycket, enligt mig. Men det är tyvärr inget som jag kan styra. Men visst är det massa mys när det snöar så fint :}

Neo har precis somnat efter att ha ätit hemmagjord mat igen, samma som igår som jag sparat fast jag vill inte att vi ska äta fiskpinnar mer, så det blev med kycklig idag :D
Varför jag inte vill äta fiskpinnar är för att jag hört att dom inehåller lite äckliga grejor, ush.

Har tyvärr inga bilder på denna datan just nu eftersom den varit på lagning där dom formaterade den, eller.. jag tror inte att det finns några bilder, kan ju alltid checka läget ;) hehe. 

Pratade precis med ma man, han ringde från jobbet, mina föräldrars bil är på lagning och vi kanske ska sova hos simons föräldrar ikväll så då får dom hämta oss, om dom vill köra i detta snöväder, det återstår att se. Så jag vet inte riktigt hur det blir ikväll, men det märker vi när jag fått svar från simon :} Nu messade han, och dom hämtar oss ikväll, så det blir att nana hos dom ikväll. Jaja, Neo har ju aldrig sovit där så vi får se om han är orolig så får simon sova på golvet och jag tar Neo till vår säng för han är viktigare än någon annan för mej <3 (om det går bra, så ska Neo sova i en resesäng) men jag vet inte om jag vill det... vill ha han jämte mej när vi sover borta!

måste kila, puss <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0