10.1.20

Vi ska hem till Erika och barnen snart, måste bara fixa lite grejer innan som vi ska ha med oss dit! Imorgon blir det BVC som vi ska till, och efter det så ska jag följa med Erika på något blingo-party om typ barnkläder tror jag :) Tror det hette så iaf, annars får Erika rätta mej ;D hehe.

Simons mamma var här på en fika precis och hämtade ett spel som vi lånat av dom, sen hade hon även med sig lite kläder till oss som hon varit snäll och tvättat för vår tvättmaskin krånglar, som tur är så kommer nog någon och kollar på den imorgon och förhoppningsvis så fixar han den då! Nu ska jag strax gå in i duschen, innan vi ska fara till våra vänner. Imorgon blir Neo 11 månader, bara en månad kvar tills han fyller 1år då :D hihi. Snacka om att vi längtar!

Vi beställde foton på Neo från fotografen och det gjorde vi måndagen innan nyårsafton, men han har fortfarande inte hört av sig fast att han sa det, så han kanske slarvat bort vårt nummer? hehe, jag får nog ta och ringa upp och fråga när våra bilder är klara :)

Neo tog 2 steg igår frästen, vilket han gjort innan med men nu kan man hålla i han och ställa han upp och han kan hålla balansen själv i en stund, det går framåt, snart kan han nog gå med, dröjer inte mer än en månad högst tror jag, men det märks ju, hihi.

NU ropar duschen på mej, man måste hålla sej ren ;D
puss på er.

Kommentarer
Erika - Miliam & Miltons mamma<3

Blingo ;D Haha du missade bara ett O ^^

2010-01-20 11:48:06
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0