10.01.14

Jag och Neo vaknade klockan 8.00 imorse, skönt! Sedan hämtade min morfar oss och körde oss till min mormors dagis där Neo fick leka av sig med andra grejer och nya lek-kompisar, dock är dom barnen lite äldre,  men dom hade jätte kul med Neo och han tyckte det var såå spännande :D Kul som bara den!

Tack till Pernilla som gett mig ett tips på hur jag ska få väck den dära "randen" eller vad man ska kalla det, ska kolla på det när jag har mer tid, tack så jätte mycket, får hoppas att det funkar :D vem är du frästen? ingen blogg?

Imorgon kommer min vän Åsa hit och sover här, hon och simon ska käka pizza, men min mage tycker inte om det så jag fixar något annat medans dom käkar det :D hehe. sedan blir det såklart att vi busar med min lille son, han är väldigt glad i Åsa :D och vi ska spendera kvällen med att även spela Wii ;D haha.

På lördag kommer antagligen Erika m. familj hit, hoppas jag iallafall :D
Ska bli jätte kul, saknat dom måste jag tillägga också, något enormt!!!!!!

Nu ska jag fixa lite och lyssna på lite tyst musik medans plutten sover.
Btw så ska vi till BVC om en vecka, alltså nästa torsdag, undra vad lillen väger då :)

Ha det så fint allihopa <3


Bild från BB, jag älskar min familj mest <33


Kommentarer
Pernilla

Vet inte när det var du hoppade av skolan men när du gick i 7an så gick jag i 7cd på lagaholmsskolan :P

2010-01-19 18:14:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0