Mio, min Mio

Denna filmen har ja suttit och kollat på medans Neo var på dagis, och även sista snutten nu när han somnade middag. Har väl sett dom flesta Astrid Lindgren filmerna och älskar dom, men ja har inte sett denna innan, så tankade hem den igår kväll faktiskt. Den får 3/5, den var ju bra men inte riktigt min typ av film.

Jag tankade även hem Avatar, Tomten är far till alla barnen, Romeo and Juliet, My moms new boyfriend, Julefrukosten och I rymden finns inga känslor. - Någon som sett nån av dom som tyckr att dom är bra? :) Jag har sett Tomten är far till alla barnen innan, men kommer inte ihåg allt.

Jag tog Neo i pulkan hem idag eftersom det är jätte mycket snö så det går ju inte att ta vagnen knappt :O haha, jätte häftigt! Nu ska jag fortsätta att sitta här och stirra och plågast av mitt grav. illamående, hehe :) Magen kniper så hungrig jag är, har fått i mig bra med mat idag men vågar inte äta just nu då det känns som att magen vänder sig... toaletten väntar kanske? eller inte, får vi ju hoppas.

Höres!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0