Halv 8 hos mig!

Just nu sitter vi och tittar på halv 8 hos mig, vi åt kvällsmat för ca en timme sedan och det blev: Potatis med kåldolmar, brunsås och lingon till det! :)

Nu har Neo precis ätit sin välling så jag ska gå och byta hans blöja, borsta hans tänder och ta tempen för att se vad den ligger på nu! Han badade innan maten och då låg tempen på 38.2 så gav honom ingen panodil då eftersom han var pigg, men nu är han lite trött och hängig, så nu ska jag kila och kolla hans temp!

Puss&Kram!

Kommentarer
Mammabellaa

Okej good då kan jag ju fixa så länge, men jag är inte duktig på att fixa headers. Så att du vet om det.

2010-12-13 20:01:38
URL: http://mammabellaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0