Grav. illamående! & Lucia

Neo fick feber igårkväll - 38.8 och då fick han en panodil eftersom han vaknade och var orolig och lite ledsen, då steg den till 39.0 :S då blev jag lite smått orolig men Simon lugnade mig och sa att vi väntar ett tag till och se om den går ner, och min kära pojkvän hade rätt, efter två timmar låg den på 37.5 och tidigt imorse vid 5-tiden så låg den på 38.2 och när vi vaknade vid 9.00 så låg den på 37.0 och sedan har jag inte tagit tempen mer eftersom han är pigg och ätit bra! :) Men inget lussefirande på dagis idag inte.

Morgonen har gått bra, jag har fått i mig mat och storstädat hela lägenheten eller, tvättar lakan och sängkläder, dammat m.m som måste göras ibland, men nu helt plötsligt känner jag hur jag blir varm och mår fruktansvärt illa... hoppas det går över igen, vi ska nämligen hem till min mamma o en liten stund, så får jag annat att tänka på än att bara sitta här nu, Neo kollar ju på Pippi Långstrump :) hihi.

Och det är ju den 13:e December idag och då är det ju Lucia :)
Den 20:e när jag får pengar så blir det en ny design på bloggen, som en tjej ska göra åt mig :-)
Spännande och kul med ny design, vi får se hur det blir men jag lovar att den kommer att bli jätte fin, för hon är jätte duktig på designer tycker jag! :)

Igår gjorde vi ju som sagt Grönsaks-soppa, och Jejja (Som Neo säger) haha, min vän Jenni kom hit, så vi gjorde vitlöksbröd, gott som bara den till soppan :D det slutade med att jag vräkte i mig alla vitlöksbröd när ingen mer skulle ha, haha.

11 dagar kvar tills Julafton :O det går fooooort :D
Vi hörs!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0