♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Min första riktiga kärlek är helt klart min nuvarande pojkvän - Simon. <3
Sen har man väl haft sina killar innan, men inte riktigt ordet pojkvän kanske på de viset som med S.
Vi träffades i skolan, han gick i 8:an & jag i 9:an, kom ihåg att jag såg honom i korridoren ett antal gånger och tyckte han var jätte snygg med sitt halvlånga svarta hår & vackra blåa ögon, mums ;)
Min ena kompis var kär i Simon och hon berättade i skolan "ja skrev till han att ja gillar han men han svara inte"
och varför han inte svarade har och göra med att han faktiskt var på G med mig i hemlighet ;)
Men det var inte hemligt länge, måndagen efter helgen var vi två tillsammans <3
Jag fick min dröm pojkvän. <33



jag älskar dig, neo och bebisen i magen - allra mest <3

Kommentarer
Sara 18år, Mamma till Joline 1år & 11mån <3

sv: Okej haha ja men de är väl mer vanligt att de är kallare i norr än söder :)



Jasså ja Jolines temp ökade samma dag till normalt som tur var :)

2010-12-03 21:57:34
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0