Alice i underlandet

Just nu sitter jag och kollar på Alice i underlandet som jag & simon hyrde igår, vi har redan sett den på BIO men jag ville hyra den igen och se den hemma med, tycker som sagt om Johnny Depp en del :D han är ju så braaaa, mums :D

Neo sover just nu middag och har gjort ett tag, och jag har städat lägenheten och fixat massa, tagit fram mat tills ikväll då blir det stek med potatis och sås :) Det var faktiskt typ en vecka sedan som vi satte upp vår julgran och alla tomtar m.m haha, och jag trivs sååååå bra när jag går upp på morgonen och ser alla julsaker, MYS :D !!

Vi hörs säkert sen, pusspuss.


Kommentarer
Evapeva!

Ne, verkligen inte! :) Men fick som jag ville nu. haha. hur är det med magen? (a) hoppas allt är bra med er.

2010-12-02 21:34:35
URL: http://xjoelsmamma.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0