*Äcklig info*

Jag skriver i min blogg om allt möjligt, även mina kräk-dagar faktiskt! för att kunna gå tillbaka sedan och läsa hur jag mådde och hur jag kände mig och tänkte, sen får ni läsa eller inte :)

Idag har jag kräkt konstant hela morgonen, illamåendet ger inte med sig, jag försöker ta en liten mackbit eller något litet, men icke, magen vänder sig och jag får rusa till toaletten... klä Neo, ge han välling, ut med vagnen i snön och gå mot dagis, dra och slita vagnen genom snön, kämpigt som attans, men jag fixade det, nu är Neo på dagis och ska snart hämtas, jag har fortsatt att spy efter jag lämnat han på dagis... men tänker på min Neo och på den lill* i magen, och får mig ändå ett leénde mitt i allt jobbigt illamående! Puss på mina barn ♥

Så nu vet ni varför jag är dålig på att uppdatera just nu, mår inte alls bra!
Imorgon är det iallafall en månad kvar tills rutin ultraljudet :)<3

& ikväll kommer mina föräldrar och bror hit på middag, vi ska bjuda på hasselbackspotatis med vitlökssås & stekt kött till, hoppas jag mår så bra att jag klarar av att laga den bara och äta den med!

Nu darrar mina händer eftersom jag inte har någon ork eller mat i kroppen..
hej!

Kommentarer
Malin

Förstår att det är jobbigt att dra vagnen, men har du inte tillgång till att testa pulka? (:

Min syster bytte vagnen mot pulka nu när snön kom. och det är mycket mycket lättare (:

Sen så ha ju lala olika mycket ''packning'' osv till och från Dagis, men ett förslag iallafall (:



Kram kram.

Blir så glad av att läsa din blogg!! Lyllo dig (: hehe. Lycka till med allt! (: <3

2010-12-09 17:15:19
URL: http://malinjosefiine.blogg.se/
Malin Olofsson - frisörelev

Skojar du med mig? Vet du inte vad knäckäpple är? :D du måste absolut smaka, det är ett äpple med någon sorts knäck runt, suuuupergott!



Förlåt för segt svar.

2010-12-09 17:49:59
URL: http://maalinmaria.blogg.se/
Vårat liv i bokstäver

sv ; ja det har jag :)

2010-12-09 20:23:42
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0