Min fina familj.

Ni har ju fått ett foto som jag lagt in, på min vackra familj <3 hihi.
Jag älskar er så mycket, och vi har det så bra nu! <3

Jessica och Jenni var inom här innan, mysigt att bara sitta och snacka.
Neo har somnat för kvällen, fast det gjorde han runt 19.45 tror jag.

Har ju fått en del fina saker av min kära pojkvän, och Neo med för den delen (såklart<3)
Känns skönt att han har fast jobb med en fast inkomst, gör det lättare att dela på alla kostnader.
Simon fyllde ju 17år för några dagar sedan och det firades självklart med vänner, bla. Johanna och Putte, Jessica och Elias mfl.. jätte trevlig kväll allihopa, ni gjorde den verkligen skit kul :D

Nu ska jag kila, i övermorgon börjar Neo på dagis, eller ah, inskolningen börjar, som jag tjatat om väldigt mycket, jag är spännd som bara den! hehe :)

Puss och go' natt. <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0